Valmennus- ja junioriryhmän leiriviikonloppu Lappeenrannassa.

Alustava ohjelma:
Pe klo 18:00 Kiipeily (vain junioriryhmä)
La klo 10:30 Sprintti, Armilanlinna
La klo 14:00 KO-sprintti, Pallo
Su klo 10:30 Sprinttiviesti, Kahilanniemi
Su klo n. 12:00 Uinti

Tarkemmat harjoitusohjeet lähempänä leiriä.

Junioriryhmäläisille koko leirin hinta 20€/henkilö sisältäen kaikki tapahtumat. Muille 5€/suunnistus + uimahallimaksu. Perjantaina kiipeilyyn on varattu paikat junioriryhmäläisille ja junioriryhmän ohjaajille.

*Kiipeily*
BoulderSaimaa
Tuomikatu 26
53810 LAPPEENRANTA

Jos lapsi tai nuori ei ole aiemmin käynyt, niin käykää yhdessä lukemassa paikan säännöt etukäteen ja kuitatkaa lomakkeella säännöt luetuksi ja ymmärretyksi.

Paikan päällä junnut saavat vielä opastuksen kiipeilyyn ja kiipeilykengät (sekä valjaat köysiseinälle).

Lisätiedot: Atte, 0442511431

Ilmoittautumiset

19
Aaro N Vilho S Visa S Emma R Lotta L Emmi V Elina R Anni L Roope L Essi R Matias S Laura Laa Riksu Vertti M Maija L Isabella S Ville S Atte N Piia L-K
3
Markus S Hanna L Eelis J
60
Maria S Oskari N K-V Niemi Jyrki A Tinja L Kasperi T Miika H Janne K Heikki T Ville H Ville N Miko S Tarmo S Evgeny A Matti H Eve Sampo K Otso S Veijo P Ville R Otso L Veli-Matti P Tessa P Aki K Anni M Juho T Topias J Tuomas P Saarinka Anna M Saara R Mia S Sulo S Arttu J Tiina S Petri L Elmo P. Hannele A Heikki N Harri S Leevi H Ville P Perttu P Daniel H Janne T Tommi O Elina K Päivi P Mette A Jani M Jonne L Matti M Laura L Simo M Konsta T Eero I Julius T Juha H Antti P Henna S.

Kommentoi...

Aaro

Aaro ja Piia La-su aamuharjoitukset

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot